Tuesday, October 13, 2009

******~KonvoKesyen 2009~******

Salam ..
majlis konvokesyen UNiKL
huhu sangat2 best sbb aku leh jumper kwn2 lama
yg da keje n dah kawin pon ader ..
huhu tp aku seday skit..
sbb ajim tak bg bunga masa konvo..
tak per lah paham..
tp die wat suprise lahhh esok nyer die raikan ngan g karoke
pastu bg aku bear yg sangt best..
gembira aku tak terkata sampai nangis sekejap..
hmm tp aku terpikir mcm maner org yg tak konvo kn..
mesti die org seday ..
yg konvo mak ayah tak dpt dtg ..sian mereka huhu
tp aku bersyukur ader yg menemani aku dr hari khamis sampai sabtu ..
sian ajim..penat die kan ...huhuh
k lah nak tido ngan bear..huhuh





Majlis Konvokesyen Ke-6 2009



Wif My Dad


Wif My Mum


Me and Ika..Da Grad Da..Huhu


My Family



Nie La Hadiah yg dapat mse konvo...
It's Me...And My Dear..Azziem Kamaruddin

No comments:

Post a Comment